Wednesday 8 February 2017

Forex 12v 7a Iuu

PUNJA ZA AKUMULATOR Schwierigkeitsgrad: Kata se temperatura sputa ispod nule. Ipak, ako o akumulatoru ne vodite rauna, auf jednako strada i leti. Najjednostavnije odravanje koje e akumulatoru znatno produiti vek je esta provera tenosti u elijama ich zu posebno u letnjem periodu. Za taj poduhvat vam je potreban samo jedan novi ich flaa destilovane vode. Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen. Zatim pogledajte nivo tenosti u njima. Dobar Nivo je ukoliko tenost prelazi preko plastinog graninika Koji ima oblik slova L. Ukoliko je Nivo Nii, neophodno je dosuti destilovanu vodu. Kad sipate vodu nemojte zu initi s velike visine, jer moe doi tun prskanja tenosti iz akumuatora, koja vam zbog prisustva kiseline moe spriti kou. Kad zavrit sa dosipanjem vode, samo da zavrnete epove. Sve zahvate na akumulatoru Radit und Gumenim Rukavicama Kako Bi bila otklonjena svaka mogunost povrede. Ako Lichtmaschine ne proizvodi dovoljno elektrine struje za punjenje akumulatora, onda akumulator morate dopuniti pomou punjaa. Sporim punjenjem, odnosno ne vorjakim punjaem, neete preopteretiti akumulator. Takvo punjenje traje vie von 10 sati. Pre nego zu ukljuite akumulator na punja, pregledajte nivo elektrolita (kiseline) Ich ako je potrebno, dolijte destilovanu vodu. U toku punjenja Morate odviti epove na elijama, da bi eksplozivni gasovi Koji nastaju pri punjenju mogli izlaziti iz akumulatora. Zato ne treba za vreme punjenja akumulatora und blizini njega, paliti vatru ni puiti. Otprilike posle deset sati iskljuite punja ich zu jo pre nego zu skinete abice s prikljuaka akumulatora. Tako ete spreiti kratak spoj. Noviji punjai sami se iskljuuju. esta kratka putovanja nou ili po loem vremenu na farovima, brisaima i grijanju uzrokuju veu potronju energije iz akumulatora Nego zu motora moe nadomestiti zum Generator. Ponovno, akumulator und boni pokrene staran rani znak slabljenja postaje jasan kad se kod paljenja motor jedva okree. Ako provera pokae da su spojevi ispravni, izvadite akumulator i Dajte ga na punjenje u mehaniarsku radionicu ili ga sami napunite. Veina akumulatora ima kapacitet von 48 ampersati nach znai da moe dati 48 ampera na sat, 4 ampera na 12 sati i tako dalje. Stoga za punjenje jainom von 2 ampera potrebna 24 sata von bi se napunio von potpuno prazan akumulator. Wenn Sie nicht sehen, können Sie ein Add-on ausprobieren! 10 ampera, kojih 30 60 minuta dovoljno je da upali auto. Meutim, uestala jaka punjenja mogu otetiti akumulator bolje je puniti manjom jainom vie sati ili ak ostaviti preko noi. Postavite in der Nähe von Zagreb, Zavisno od upotrebe. Otkopajte Eis na akumulatoru i, ako je mogue, izvadite akumulator iz automobila. Spojite krokodil-tipaljke na crnoj ici punjaa na negativnu (-) klemu, ein crvenu icu na pozitivnu () klemu. Prichljuite punja na utinicu i ukljuite ga. Neki se punjai automatski iskljuuju kad se akumulator skroz napuni, zu je svakako prednost. U suprotnom, morate proceniti prema proteklom vremenu ich proverom elektrolitske tenosti akumulatorskim hidrometrom. U oba sluaja, uvek iskljuite punja iz struje vor nego uklonite tipaljke Ich ponovno spojite Eis akumulatora. Savet za punjenje akumulatora: Scheinwerfer, Scheinwerfer. Akumulator nikad ne treba prazniti ispod napona 1,8 V po eliji, tj. 6-voltni akumulator tun 5,4 V, eine 12-voltni do 10,8 V. Prilikom punjenja akumulatora Izvan vozila treba podesiti jainu struje iz ispravljaa Prema tehnikom uputstvu akumulatora. Isto vredi i za vrijeme trajanja punjenja. Bolje je akumulator puniti slabijom strujom i due vrijeme. Ispravlja se moe automatizovati, zu scherzen da prestaje punjenje kada napon akumulatora dostigne vrijednost 15,6 V, stoje postignuto stabiliziranjem izlaznog NAPONA ispravljaa na tu vrednost. Ako treba puniti 6-voltni akumulator, stabilizovana vrednost ispravljaa je 7,8 V. pored ovoga moe se i struja punjenja ograniiti na maksimalnu vrednost. Jednosmerni napon dobiva se iz ispravlja. Potrebno defaziranje postie se promenljivim otpornikom. Zeit se ujedno i podeava izlazni napon ispravljaa u granicama 2-20 V. Jaina struje punjenja Ovisi od izlaznog NAPONA ispravlja i NAPONA akumulatora. Otpornik sa ampermetrom ich prekidaem kao ich signalna lampe montira se na prednjoj ploi. Übersetzer dolazi na metalnu asiju. Olovni akumulatori za vozila dnevno gube tun 1 svog kapaciteta usled samopranjenja, nezavisno von stanja tun kog su napunjeni i Temperatur okoline. Tako posle, npr. 4 do 6 nedelja, ako se vozilo ne koristi, napunjen akumulator gubi i do polovine svog kapaciteta, ukoliko se za ne dopunjava zu Vrijeme. Kada vozilo treba krenuti akumulator ne moe pokrenuti motor. Pri punjenju nikl - kadmijumskih akumulatora ne smíje se premaiti vrednosti napona ich struje punjenja. Proizvoai ne preporuuju struju punjenja veu aus demetine nazivnog kapaciteta akumulatora. Kapazitet akumulatora je odreen strujom pranjenja i vremenom pranjenja. Vreme pranjenja se moe normirati pa se Zeit odreuje i struja pranjenja. To je nazivni kapacitet akumulatora koji kod akumulatora predvien za punjenje punjaem koji je potrebno izraditi iznosi 0,5 Ah. Restaurant, Bar, 24-Stunden-Rezeption, Nichtraucherzimmer, behindertenfreundliche Zimmer / Einrichtungen, Familienzimmer, schallisolierte Zimmer, Heizung, Gepäckaufbewahrung, Nichtraucherhotel (Alle öffentlichen und privaten Bereiche sind Nichtraucherzonen) Punjenje akumulatora manjom strujom povoljno djeluje na trajnost akumulator, ali se vreme punjenja produuje. Umnoak struje i vremena iznosi 700 mah za sve vrednosti struje punjenja pri temperaturi vioj von 5 0C. Punjenje veom strujom smanjuje vek trajanja akumulatora. Pri prvom punjenju u akumulatoru se smeta Elektrizität napon vei za 40 von onko koji e moi iskoristiti iz akumulatora. Pri svakom sledeem punjenju pohranjeni Elektrizität napon zavisi o stanju ispranjenosti akumulatora. Prema tome vreme punjenja je unapred poznato. Punjai jednostavne konstrukcije mogu napuniti akumulator samo priblino do nazivnog kapaciteta. Ako se punjenje ne vorschau na vrijeme akumulator se moe otetiti. Alle Preise verstehen sich inkl. Der gesetzlichen MwSt. & Zzgl. Versandkosten. Punjenje akumulatora iznad nazivnog kapaciteta dovodi do elektrolita, razvijaju se gasovi ich raste pritisak na zid akumulatora. Auf nee pui jer e sigurnosni ventil proraditi i smanjiti pritiak, ali e se izgubiti deo elektrolita pa se se nazivni kapacitet akumulatora smanjiti. Esto se akumulator mora nadopunjavati izvan vozila. Ovo je sluaj kada se iz akumulatora uzima vie energie nego sto se u njega dovodi. Napon po eliji iznosi 2 V. Prilikom punjenja raste napon tun 2,6 V, dakle kod 6-voltnog akumulatora (3 6elije) 3 x 2,6 7,8 V, ein kod 12-voltnog 6 x 2,6 15,6 V. im se dosegne, taj, napon, prilikom, punjenja, dolazi, do intenzivnog, kuvanja, tj. Razvijanja gasova ich tada treba prekinuti dalje punjenje akumulatora. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Und der Hotelstil ist: Günstige. Durch seine günstige Lage, nordösstlichen Viertel, nur 5 Minuten mit dem Auto vom Stadtzentrum entfernt, ist dieses Hotel der ideale Aufenthaltsort,


No comments:

Post a Comment